Monday, January 3, 2011

...Inventar...

Luni, 28 decembrie 2009 – Articolul “Cam atât”-fragment

“Noul an mi-l doresc liniştit şi lung.

….vreau să învăţ să cânt la un instrument şi să-mi savurez cum se cuvine începutul ultimului an de studenţie…

Vreau să fie anul în care voi uita sa mă mai vait, voi fi mai cumsecade decât media şi cu obraji mai subţiri…

… un an în care să visez mult iar în cele din urmă să învăţ să fac ciorbă de perişoare.

Cam atât. “

Luni, 03 ianuarie 2011


2010-an scurt şi neliniştit.

n-am învăţat să cânt la vreun instrument, dar am reuşit să citesc…nu atât de mult ca în adolescenţă dar aproape la fel de intens.

am savurat studenţia.

m-am văitat mai puţin şi am fost acid cu cei care s-au tot văitat…cumva lucrurile astea s-au anulat reciproc şi m-am ales cu nimic.

Am visat puţin spre deloc.

Tot nu ştiu să fac ciorbă de perişoare.

2011- ?

5 comments:

  1. Ingrediente ciorba de perisoare:

    Perisoare: 500 g carne
    2 cepe
    1 ou
    1 felie paine
    2 linguri orez
    Ciorba: 2 l apa, 1 l bors
    1 morcov, 1 pastarnac, 1/2 telina
    rosii (sau suc de rosii)
    1 galbenus, 2 linguri smantana
    sare, piper, leustean

    Modul de preparare a retetei:
    Se pune apa la fiert cu o ceapa, morcovul, pastarnacul si telina, taiate marunt. Intre timp se toaca carnea si se prepara perisoarele: carnea tocata se framanta cu felia de paine inmuiata in apa si stoarsa bine, cu orezul, o ceapa taiata marunt, oul, sare si piper, verdeata (marar si patrunjel) tocata marunt. Se fac perisoare mici si se pun la fiert in ciorba. Dupa 20 -30 minute, cand a fiert orezul (se scoate o perisoara si se gusta, sa fie fiert orezul), se adauga rosiile (sau sucul de rosii), borsul. Se lasa sa mai fiarba 2-3 clocote, se gusta de sare. Se drege cu galbenusul batut cu smantana si se adauga leustean tocat marunt.

    ReplyDelete
  2. Cand faci o ciorba de perisoare iti fac un "Backstage Tour" la pian (in legatura cu invatatul instrumentului aluia) la celebra piesa "Fata de la shaorma"! :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete