Wednesday, August 5, 2009

…ruga bătrânului…

 

Au fost două ore de rugăciune frumoase. M-am bucurat şi încărcat. Am primit răspuns întrebărilor, am primit confirmare aşteptărilor. Apoi bătrâ200294197-001nul a început să se roage…

Doamne, venim astăzi înaintea Ta, şi îţi aducem mulţumire. Ai fost cu noi şi Ţi-am simţit prezenţa, doresc să ne faci mai buni, să ne ierţi şi să ne întăreşti.

Îţi mulţumesc Doamne pentru toate lucrurile pe care le faci pentru noi, îţi multumesc pentru sănătate, îţi multumesc pentru că am putut fii astăzi la Închinare… te iubesc Tată.

Îţi mulţumesc Doamne pentru tinerii Bisericii, pentru că îşi dedică timpul liber lucrării Tale şi sunt o bucurie pentru noi cei bătrâni, şi pentru întreaga Biserică. Te rog să le răsplăteşti truda cu binecuvântările Tale veşnice…să îi ţi aproape de Tine şi să-i întăreşti în credinţă Doamne.

Îţi mulţumesc pentru bătrânii Bisericii Doamne, pentru cei prezenţi şi pentru cei care sunt la casele lor, în boală sau slăbiciuni trupeşti, lasă binecuvântarea Ta peste ei Doamne…îţi aşteptăm venirea, aşteptăm îndeplinirea promisiunilor Tale…Glorie Ţie…

Doamne acum la sfârşit, rămâi Tu cu fiecare dintre noi, păzeşte-ne în drum spre casă, ajută-ne să împlinim ce ne înveţi, să Te-ascultăm, să-Ţi semănăm şi să Te iubim cu iubirea cu care Tu ne iubeşti…

Pentru toate îţi mulţumesc Tată, în numele Fiului Tău Iisus Hristos şi prin Duhul Sfânt m-am rugat…

Amin.

Pe drumul spre tramvai îmi venea să cânt...

Ruga bătrânului, mi-a rămas vie în minte.

“Rugăciunea făcută cu credinţa va mântui pe cel bolnav, şi Domnul îl va însanatoşa; şi dacă a făcut păcate îi vor fi iertate.

Mărturisiţi-vă unii altora păcatele, şi rugaţi-vă unii pentru alţii ca să fiţi vindecaţi. Mare putere are rugăciunea fierbinte a celui neprihănit.” (Iacov 5:15,16)

No comments:

Post a Comment