Thursday, May 28, 2009

…Enoh…

images “Toate zilele lui Enoh au fost trei sute şaizeci şi cinci de ani.

Enoh a umblat cu Dumnezeu; apoi nu s-a mai văzut, pentru că l-a luat Dumnezeu.”

(Geneza 5:1-2)

 

Fac parte din generaţia care nu a auzit de Enoh, sau dacă a auzit nu crede în existenţa lui.

Fac parte din generaţia fără crez, fără orizont ; căutăm iubirea şi nu o găsim, nu ne întelegem părinţii, vrem răscoală, agreem pe ” Gigi” şi ne uităm la “cârcotaşi”, consumăm tv şi nu mai citim, ascultăm muzică şi nu ştim cine a fost Bach, ne îndreptăm cu paşi repezi spre americanizarea mult visată de ai noştrii bunici; de unde să ştie ei că americanii cred că Romania se află în Africa?

Fac parte din una dintre ultimele generaţii, în stilul ăsta Pământul nu va mai duce mult.

Fac parte din generaţia care nu mai merge la vot, care nu răspunde prezent la chemarea spre statutul de cetăţean. Cetăţean sună blazat şi prăfuit , te face să ţi-l închipui pe Iliescu la un dineu în cinstea progresului postdecembrist.

Generaţia mea nu vrea politică, nu citeşte, nu are cultură, nu speră , facem facultăţi ca să avem bani, copiem ca să avem diplome, ne angajam ca să tânjim după pensii.

M-am săturat să tot aud ’’haide vino să votezi, părerea ta conteaza, poţi schimba ceva ‘’ etc. S-a uitat cineva atent la noi? Sunt siguri de/pe cine cheama ei la vot?

Vorbesc despre asta , şi mă mira faptul că toţi privesc la tineri şi aşteaptă soluţii, tânărul cetăţean, tânărul responsabil, tânărul politician, tânărul etc. Sună ca mult iubita propagandă comunistă “ 2 vaci au facut 4 viţei, 2 oi, şi un porc”

Tinerii de azi nu mai pot trăi sute de ani, cândva la vârsta la care acum se moare atunci începea adolescenţa, avem viteză iar butonul “Pause” a sărit de mult…

Enoh a fost unul dintre cei doi oameni care nu au cunoscut moartea fizică, mă întreb ce facea el când era tânăr, ce fac eu acum, cum a sfârşit el şi cum voi sfârşi eu…

5 comments:

  1. da da "Idiocracy"!!!Trebuie sa -l vezi daca nu-l vazusi pana acum :P

    si sa citesti "Cartea lui Enoh", Edintura Herald!

    are FORMA tot mai buna "scrisul" tau!

    citesc mereu ce scrii pe aici, si daca nu COMENTEZ :P;))

    >:D<

    ReplyDelete
  2. parca l-am vazut...hihi:))

    neaparat trebuie sa pun mana pe ea:)

    multam frumos!

    din nou multam:), imi plac comm tale;) si imi face placere ca ai revenit cu unul:)

    >:D<

    ReplyDelete
  3. ah si eu am vrut sa zic de filmul "Idiocracy"! ;))

    ReplyDelete