Sunday, February 14, 2010

…pledoarie pentr-un neîndrăgostit…


La sfârșitul unei zile de duminică, mă găsesc profund pus pe gânduri vis a vis de dragoste, sfinți și lucruri de genul acesta. Nu că mi-ar displace, dar venind în seara asta spre cămin și trecând pe sub un stâlp ce arunca o lumină îndoielnică, mă pomenesc față în față cu o domnișoară ce ținea cu delicatețe între degete, o țigară aprinsă. Nimic neobișnuit pâna acum, însă...

Mă dau în lături pentru a-i face loc să treacă (strada răsăritului a devenit raiul băltocilor), iar ea în timp ce trece pe lângă mine, îmi ziceDSC01514: "Vrei să-mi dai foc la păr? Sunt nebună! " și-apoi o ia la fugă în noapte.
Am ajuns în cămin și am zis să marchez momentul scriind...

Azi a fost ziua lor, a îndrăgostiților...și a trecut. Sper din toata inima ca iubirile înfiripate în preajma acestei zile să dăinuiască și mâine măcar... 

Știu doar că, de aș mai iubi, nu aș cădea în capcana primăverii și al asaltului ei cupidonesc caracteristic. Tind să cred în ceva ce nu are nevoie de cuvinte spuse precum "Microsoft Sam" și cadouri cu iz dulceag. Cred că a te îndrăgosti primavara e un risc, mai ales când noi oamenii iubim atât de mult un principiu bine pecetluit de oi.

Când va fi să mă îndragostesc ....va fi sfârșit de vară, când frunzele se luptă să rămână verzi.
Pentru ca iubirea să reziste primăverii, trebuie să treacă de iarnă...altfel...

"Vrei să-mi dai foc la păr? Sunt nebun/ă! "

De-aș știi multe despre acest subiect aș scrie  și mai puțin de atat.

6 comments:

  1. ei, intresanta poza :-)parca ai fi in Hamlet..ha ha
    da, traim intr-o societate hedonista in care valori precum dragostea adevarata/ dragostea care "astepta..." nu mai exista. Totul se consuma aici si acum !! totul este comercial, superficial, banal..-Dragostea a devenit ceva fff ieftin !
    well, poti sa te indragostesti in orice anotimp dar Timpul el le pune la incercare- el iti da testul (si vezi daca e veritabil sau nu- sentimentul)!!
    Gabi

    ReplyDelete
  2. Who's ready to share some love?
    Share a love story from your life. (Remember, it doesn't have to be a romantic one...just a time when your heart felt real love.)
    DaySpring is sponsoring a special giveaway for all of you who do!
    http://blog.dayspring.com/2010/02/the-rest-of-your-story-28.html

    All the best,
    Gabi

    ReplyDelete
  3. Imaginea e.. super...lipseşte ceva.. violet ..

    ReplyDelete
  4. ar fi grozav dak dragostea ar rezista iernii dar dar in ziua de azi cand ziua indragostitilor e cel mai prost teatru pe care l vezi(pe de alta parte e comic sa i vezi pe toti chinuindu se sa lase o impresie cat mai buna despre relatia lor)cand "iubirea" a ajuns cel mai la moda cuvant nu stiu dak dragostea asta mai ajunge sa vada primavara Nu stiu dak mai e dragoste in sensul in care a fost candva...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete