Monday, March 23, 2009

bine bine...dincolo de nicaieri?




...cam pe acolo...stau sa nu cad...sufar...ma bucur...si in cele din urma mai fac un pas,aproape ca nu se cunoaste dar merg,aproape ca nu ma misc dar imbatranesc,timpul ma scalda in secunde iar ani din orizont cand par sa nu mai vina...cand apun pentru totdeauna.Nicaieri pentru ca imi place sa caut,nicaieri pentru ca am speranta de a ajunge"acolo",nicaieri pentru ca fiecare pas imi pare greu sau usor,aproape sau departe.
Poate ca s-a lasat ceata peste tine cititorule...nu te speria e doar o joaca...totul va lua sfarsit in cateva randuri,vei ramane asa cum ai venit sau poate vei pleca cu ceata...
De ce placerea doare?...in mod total straniu ea nu se impaca cu ratiunea si ma pune sa aleg,ma pune sa pun iar o borna in viata,si eu aleg si ingrop borna si dupa placere ramane gust amar...dupa ratiune ramane gol...As cauta placerea acolo unde nimeni nu o cauta,dar nu stiu daca pot trai cu ceva ce nu are valoare pentru toti...nu sunt slab dar nici din cale afara de puternic,influenta ma apasa si procedez ca atare...ramane ratiunea deci...nici asa nu imi place...matrice cu linii si coloane,ordine perfecta totul stiut dinainte fara mister fara dedicare...si totusi greselile si suferinta ma indreapta inevitabil spre ea...
Le-as impleti,le-as impaca as face ce nu se face...asta incerc sa gasesc in nicaieri...sper ca sa ma aleg cu ceva mai mult decat ceata...ramane de vazut...afara e intuneric si mie parca mi-e somn...

No comments:

Post a Comment