Monday, March 7, 2011

….la la la la la la la….

 

Nu în puţine rânduri, m-am găsit sub bombardamentul de sfaturi, idei şi principii lansat de vreun apropiat bine intenţionat. Am remarcat că, mai de fiecare dată am fost îndeajuns de politicos ca să ascult fără a întrerupe şi îndeajuns de încăpăţânat pentru a ignora cu desăvârşire sfaturile, ideile şi principiile (sănătoase de altfel).

Ei bine, de curând m-am găsit pus în situaţia de a trage concluzii şi am observat că, lucruri aruncate de mine în neverosimil, au devenit dintr-o dată realităţi cât se poate de palpabile. Am realizat că, Cineva a creat un context, o situatie, astfel încât eu să pot înţelege ce aveam nevoie să înţeleg, fără a mai fi supus vreunui bombardament.

Ultimele zile mi-au adus un optimism naiv şi curat, cu efecte dramatice în restabilirea unui program normal de somn.

Fulgii de zăpadă, rătăciţi într-un martie până nu demult lugubru, îşi vor găsi drumul…

( explicaţia titlului se găseşte aici )

1 comment: